Elektromos raliautót a népnek: itt a 487 lovas Mustang Mach-E Rally
Az emelt futóműves elektromos Mustang hatótávja 400 kilométer magasságában alakul.
Az emelt futóműves elektromos Mustang hatótávja 400 kilométer magasságában alakul.
Az ingolstadti gyártó szívómotoros régivágású szupersportkocsijának napjai meg vannak számlálva.
A Mercedes-Benz 190 E 2.3-16 különleges körülmények mellett bizonyította rátermettségét.
Ezzel a remek állapotú Quattroportéval eddig alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg.
A Nordschleifén a 2000 lóerős teljesítmény kevés a sikerhez, ha mellé 2,3 tonnás tömeg társul.
Egyes modellek ára közel 25 millió forinttal emelkedett pár hónap alatt.
A két turbóval megfújt V6-os motorban sikerült még találni 86 eddig szunnyadó lóerőt.
A Volkswagen limitált szériás kivitellel int búcsút a manuális váltós Golf GTI-nek.
A látványos kialakítású új Alfa Romeo Romeo 33 Stradale biturbó V6 és tisztán elektromos változatban támad.
Az európaiként már-már felfoghatatlan méretű terepjáróban egyszerre akár tíz személy is helyet foglalhat.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, hát még ebben az új verziójában.
Egekig forgatható motor, hatalmas leszorító erő és alacsony tömeg – valahogy így szól a Lotus Type 66 receptje.
Bemutatkozott a valaha készült legerősebb belső égésű motoros Cadillac limitált szériás legújabb változata.
A Ruf roadster újdonságával történő autózás előtt nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.
A limitált szériás újdonság az alacsony tömegről és méregerős biturbó V6-os motorról szól.
A különleges sportkocsi csúcsnyomatéka alig marad el az 1000 Nm-től.
Az egyetlen példányban készült különleges 812 Competizione eladásából befolyt összeget jótékonysági célokra fordítják.
A hatalmas teljesítmény többek közt a nagy lökettérfogatnak és a hatalmas fordulatszámnak köszönhető.
Az egyetlen példányban készült sportkupé az első Continental GT-nek állít emléket.
Erős farmotorral, kézi kapcsolású váltóval és alacsony tömeggel támad ez az idő kerekét kicsit visszatekerő vadonatúj Porsche.